onsdag 2 februari 2011

En annan värld.

Eftersom jag bor i ett stort hus med i stort sett utflugna barn borde det finnas plats för allt vad jag kan drömma om att göra. Har intagit ett flertal rum till mitt pysslande. Är ju van vid att jobba på.

För några år sen fick vi stor sorg i familjen och jag la ner all försäljning.Orkade inte med alla möten med människor. Möten som jag älskat och som berikat mitt liv. Men luften gick på nått sätt ur mig.
Det var bara det att jag fortsatte att jobba på. Om inte mer än tidigare. Om jag inte haft mitt stora hus skulle det vara mycket intressant att gå in här. Vänner som går in i nått av rummen har så mycket att titta på att dom knappt tar sig ut. Älskar att öppna dörren och komma in till en annan värld för en stund.

Nu tar jag små trevande steg ut i den stora vida världen igen.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du vågar dig ut! Ser så spännande ut med ditt skapande.

    SvaraRadera