onsdag 2 februari 2011

Frukost

Har tassat runt här på morgonen och fixat och donat. Nu när julen är long gone kommer lusten att piffa lite. Eftersom jag brukar få frukost på sängen av maken tänkte jag överaska med frulle till honom när han vaknar. Han äter helst inte i sängen. "Konstig prick".

Det är riktigt skönt ute så vi ger oss nog iväg på lite loppis. Hoppas jag hittar nått fynd. Vilket jag gissar att jag gör. Blir ju så glad för minsta lilla knapp. Fast egentligen behöver jag inget. Har lyckats hålla mig ifrån rean. Behöver som sagt inget. Men alltid hittar man ju nått. Så det är säkrast att inte gå överhuvudtaget.


Tror att dagen blir fin.

1 kommentar:

  1. Ja det var mig en konstig prick! ;0) Jag skulle kunna äta frukost i sängen varje dag men tyvärr sker det bara en gång om året hos oss. På min födelsedag! Jag har också hållit mig från reor i år men när man ser alla pastell färger är det svårt att hålla sig hemma.

    kram/ Anna

    SvaraRadera